Καλώς ήρθατε στην Κοινότητα Κέντρων Ξένων Γλωσσών.Για να έχετε πρόσβαση σε όλες τις κατηγορίες του forum πρέπει να κάνετε την εγγραφή σας.Μήν ξεχάσετε μετά να κάνετε click στο validation mail που θα σας σταλεί αυτόματα στο mail σας.

Jump to content

  •  
  •  

xeniglossa.gr Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter του xeniglossa.gr

Εισάγετε το email σας:

Επίκαιρα Θέματα

>Διαδικασία Χορήγησης Νέας Άδειας σε ΚΞΓ - Φροντιστήρια

>ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

>ΟΔΗΓΟΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ( ΚΞΓ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ )

>Αδειοδότηση Οικοδιδασκαλείων

>ΕΟΠΠΕΠ Εγχειρίδιο Κτιριακών Δομών

>Εντυπο αδειοδότησης ΚΞΓ, Ιδ.Σχολείων, ΙΙΕΚ, Φροντιστηρίων, μέσω ΚΕΠ

> Προϋποθέσεις έκδοσης πιστοποιητικού πυροπροστασίας - ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ( για Κ.Ξ.Γ. - Φροντιστήρια )

>ΑΣΕΠ – Τίτλοι και τρόπος απόδειξης γλωσσομάθειας

>Το υπουργείο για το καθεστώς χορήγησης επάρκειας προσόντων διδασκαλίας ξένης γλώσσας

>Τι χρειάζεται για την επάρκεια διδασκαλίας ξένης γλώσσας

>Επάρκεια διδασκαλίας Δικαιολογητικά Αίτηση

>ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ - ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

>Επίδομα ανεργίας τα νέα κριτήρια

>Διαδικασία προσλήψεων - Επισημάνσεις

>Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 1 - Τα Δικαιολογητικά

>Με μια αλλαγή ψηφίστηκε η τροπολογία για την ιδιωτική εκπαίδευση - ( Συλειτουργία )

>Τροπολογία για Ιδιωτικά Σχολεία, Κολλέγια και Φροντιστήρια

> Η εγκύκλιος για την αδειοδότηση Κ.Ξ.Γ. Ιδιωτικών Σχολείων, Κολλεγίων Φροντιστηρίων και ΚΔΜ

> ΑΔΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΚΞΓ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

>Κ.Ξ.Γ. – Νόμος 4111 – το ΦΕΚ

>Oλες τις τροποποιήσεις που έγιναν στο νόμο 4093 με το νόμο 4111.

>Το ΦΕΚ με τις τροποποιήσεις για τα Φροντιστήρια, Κέντρα Ξένων Γλωσσών, Ιδιωτικά ΙΕΚ , Ιδιωτικά Σχολεία και τα Κολλέγια

>Μέτρα πυροπροστασίας για τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών

>PALSO - Πυροπροστασία - Διευκρινήσεις

>ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Έγγραφο στη Βουλή για την αδειοδότηση Κ.Ξ.Γ., ΕΕΣ, Φροντιστηρίων κλπ

>Τεχνικοί Ασφαλείας - Παραστατικά επιχειρήσεων για επιμόρφωση των εργοδοτών

>Τακτοποίηση αυθαίρετων και Κέντρα Ξένων Γλωσσών

> Χορήγηση Αδειας Εκπαιδευτηρίων - Δικαιολογητικά

> Προϋποθέσεις Χορήγησης Άδειας ΚΞΓ - Tί ισχυεί μέχρι τώρα ( άνω των 75, κάτω των 75 μαθητών )

> Οι νέες υπουργικές αποφάσεις για την ιδιωτική εκπαίδευση (Φροντιστήρια, ΚΞΓ, ΙΙΕΚ, Κολλέγια)

> Παραβόλα και χρηματικά ποσά για παρόχους ιδιωτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

> Ο νόμος για τα φροντιστήρια και τα Κ.Ξ.Γ. όπως ψηφίστηκε

> Πώς υπολογίζεται το Δώρο Χριστουγέννων - Ποιοι εργαζόμενοι το δικαιούνται

> Διαδικασία χορήγησης πιστοποιητικού πυροπροστασίας


> Διδασκαλία Δεύτερης Ξένης Γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία

> Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο - Τί ισχύει

Χρήσιμες Πληροφορίες - Ευρετήρια

> Χρηστικό ( έντυπο ) υλικό για Κέντρα Ξένων Γλωσσών

> Παραβόλα και χρηματικά ποσά για παρόχους ιδιωτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

Επίδομα Τακτικής Επιδότησης (Επίδομα Ανεργίας) - Όροι - δικαιολογητικά

> Ειδικό Βοήθημα Μετά Από Τρίμηνη Παραμονή Στα Μητρώα του ΟΑΕΔ

> Τα πάντα για το ταμείο Ανεργίας - ΟΑΕΔ

> Τα βιβλία της σχ. χρονιάς 2012-2013 σε Ηλεκτρονική Μορφή

> Οι ξένες γλώσσες στο σχολείο, οδηγός εκπαιδευτικού

> Λεξικό της ελληνικής ως ξένης γλώσσας

> ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

> Οδηγός: Ίδρυση, λειτουργία Φροντιστηρίων - Κ.Ξ.Γ - Οικοδιδασκαλία - Επάρκεια

> Ξένες Γλώσσες - Νομοθεσία - Αδειες - Εντυπα

> Κωδικοποίηση Νομοθεσίας Κ.Ξ.Γ.

> Παρατηρητήριο Διδάκτρων

> Οδηγός πρόσληψης στην Ιδιωτική Εκπαίδευση

> Eπετηρίδα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών : Δικαιολογητικά

> Όλοι οι εξεταστικοί φορείς για όλες τις γλώσσες

> Οι σχολές που ανοίγουν τις πόρτες έπειτα από τεστ σε ειδικά μαθήματα


> Η Αρχειοθήκη του Εκπαιδευτικού

> Εκπαιδευτική Νομοθεσία

> ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών 2008, θέματα και απαντήσεις για όλους τους κλάδους

> Οδηγός Συνταξιοδοτικού για εκπαιδευτικούς

> Πλήρης οδηγός για την αναγνώριση και εξαγορά πλασματικών ετών


> Oδηγός για τις μαθησιακές, αναπτυξιακές διαταραχές.

> Τίτλοι Γλωσσομάθειας - Αναγνώριση ΑΣΕΠ

> Γνώση Η/Υ - Αναγνώριση ΑΣΕΠ

> Τίτλοι εξωτερικού - Αναγνώριση ΔΟΑΤΑΠ

> ΠΤΥΧΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ – Αναγνωρίσεις, Δικαιολογητικά, Αιτήσεις

> Aναγνώριση πτυχίων Kολλεγίων - Δικαιολογητικά

>Σπουδές στην Ευρώπη -Τα δίδακτρα, οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά, το κόστος ζωής

>Πρότυπο μεταφοράς των ελληνικών ονομάτων στην αγγλική - Μεταγραφή ΕΛΟΤ 743

> Ευρωπαϊκό portfolio γλωσσών για την Α/θμια Εκπ/ση


> Τα καλύτερα πανεπιστήμια Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας.

> Εργασία και διαβίωση στην Γερμανία - όλη η πληροφόρηση

>Εργασία στη Γαλλία, χρήσιμες πληροφορίες

> Οδηγός: Πώς θα βρείτε δουλειά στην Ευρώπη

> Οδηγός:Πληροφορίες για σπουδές στην Ε.Ε.

> Your First EURES Job - Eργασία για νέους 18-30 ετών


> Δήμοι με Κέντρα Δια Βίου Μάθησης

> Ευρωπαική Δικτυακή Πύλη

> Ο χάρτης των δικαιωμάτων των μαθητών

> Τα ξενόγλωσσα σχολικά βιβλία

> Tips/Links για την διδασκαλία της γερμανικής


> Ολα τα σχολικά βιβλία

>751 ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικά προγράμματα και λογισμικό

> Ελληνοαγγλικό- Αγγλοελληνικό Λεξικό Μαθηματικών όρων

> Online Λεξικά ( Γερμανικά )

>Εργαλεία Τεχνολογίας Για Εκπαιδευτικούς Και Μαθητές

> 101 εργαλεία του Web 2.0 για εκπαιδευτικούς

> Δωρεάν εργαλεία της Microsoft για την εκπαίδευση

> 181 Google Tricks + The 25 Best Teaching and Learning Websites of 2012

> 50 Interesting Ways To Use Skype In Your Classroom

> Various online activities for students

Οι ιστοσελίδες των ΑΕΙ και ΤΕΙ > Association des Professeurs de Francais de Formation Universitaire ( A.P.F.)

Page Rank

Facebook xeniglossa.gr Page


Ελάτε στη παρέα μας στο Facebook

Φιλικά Sites

agioritikovima

iergasia - Aγγελίες εύρεσης εργασίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

tanea24



axortagos: Τα πάντα όλα με ένα κλικ

iPaideia: Όλη η παιδεία σε ένα site!

Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

- - - - -

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΚΟΙ ΑΛΛΑ "ΔΥΣΚΟΛΟΙ" ΜΑΘΗΤΕΣ




Ποιοί άραγε είναι οι λόγοι που προκαλούν την χαμηλή επίδοση ορισμένων παιδιών στο σχολείο και ποιοί oι τρόποι της αντιμετώπισής τους.

Το προφίλ του “κακού” μαθητή

Περιορισμένες κοινωνικές δεξιότητες
Χαμηλή αυτοεκτίμηση
Εχθρική αντιμετώπιση απο συμμαθητές και εκπαιδευτικούς
Αγχώδης κατά κανόνα
Συχνά με προβλήματα υγείας και σωματικής διάπλασης
Η απογοήτευση από τους χαμηλούς βαθμούς οδηγεί συχνά σε εγκατάλειψη του σχολείου
Αποτελεί το 30% του μαθητικού δυναμικού στην ηλικία των 15 χρόνων ενώ στη Φινλανδία μόνο το 5%

Οι δε γονείς του
Θεωρούν την εκπαίδευση απλώς ένα μέσο εύρεσης εργασίας
Δύσκολα συμμετέχουν στις δραστηριότητες του παιδιού (π.χ.
μελέτη)
Δεν ενισχύουν την αυτοεκτίμηση του μαθητή
.

Γι αυτό…
Μην επιβαρύνετε το παιδί σας, επισημαίνοντας του πόσο κακός μαθητής είναι
Ενθαρρύνετε κάθε επιτυχία του
Μη φέρνετε σε δύσκολη θέση το παιδί μπροστά σε τρίτους
Δείξτε του εμπιστοσύνη, ελέγχοντας ταυτόχρονα τη μελέτη του
Συζητείστε μαζί του πού μπορείτε να κάνετε λάθος
Μη στερείτε το παιχνίδι και τις εξόδους του
Να καταλάβετε ότι οι βαθμοί δεν είναι αυτοσκοπός


Οι κύριοι τρεις λόγοι αποτυχίας στο σχολείο

Το μικρό εισόδημα της οικογένειας Ο παράγοντας αυτός παίζει σπουδαίο ρόλο στην πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου
Η γλώσσα Οι ξενόγλωσσοι μαθητές δύσκολα ακολουθούν το κανονικό πρόγραμμα
Το ιστορικό Παίζει ρόλο αν οι γονείς ή τα αδέλφια τους είχαν εγκαταλείψει κι αυτοί το σχολείο


Στα διαγωνίσματα οι παρατηρήσεις του δασκάλου είναι πολλές. Το παιδί δεν παρακολουθεί ούτε συμμετέχει την ώρα του μαθήματος. Το άριστα είναι άπιαστο όνειρο για τους «κακούς» μαθητές. Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, το φαινόμενο της σχολικής αποτυχίας σημαίνει την ολική ή μερική αποτυχία του μαθητή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και υποχρεώσεις του σχολείου και πολλές φορές οδηγεί στην εγκατάλειψή του.

Θα πρέπει αρχικά να σκεφτούμε το σχολείο όπως είναι σήμερα: στο πλαίσιο δηλαδή του ανταγωνισμού για μια θέση στην ανώτερη εκπαίδευση, που συχνά απαιτεί πέρα από την υποχρεωτική σχολική παρακολούθηση και φροντιστηριακή υποστήριξη. Αυτό από μόνο του μπορεί να είναι ένας πολύ πιεστικός παράγοντας για το παιδί, που πέρα από το διάβασμα θα έπρεπε ταυτόχρονα να κοινωνικοποιείται, να παίζει και να αθλείται. Όλη αυτή η πίεση όμως πολλές φορές λειτουργεί αποτρεπτικά και φέρνει αντίθετα αποτελέσματα.

«Αυτοί που δεν παίρνουν τα γράμματα», «οι ανίκανοι», «οι αδιάφοροι», «οι τεμπέληδες», «οι καθυστερημένοι». Με αυτούς τους χαρακτηρισμούς οι μαθητές χρεώνονται την αποκλειστική ευθύνη για την αποτυχία στο σχολείο και αυτό δεν παρατηρείται μόνο στο οικογενειακό, αλλά και στο σχολικό περιβάλλον.

Πίσω όμως από τους κακούς μαθητές που δεν “παίρνουν τα γράμματα”, βρίσκονται περιβάλλοντα φτωχά, μειονεκτικά, χωρίς προσδοκίες και γονείς ανεπαρκείς και αδύναμοι. Πίσω από τους “τεμπέληδες” μαθητές βρίσκονται εκπαιδευτικοί κουρασμένοι και προκατειλημμένοι χωρίς καμία διάθεση να διδάξουν έναν “δύσκολο” μαθητή, πιστεύουν οι ψυχολόγοι.

Ο ρόλος των εκπαιδευτικών

Γι αυτό και είναι επιτακτική ανάγκη οι εκπαιδευτικοί να έρθουν σε επικοινωνία με τον ίδιο το μαθητή. Να προσπαθήσουν να εκμαιεύσουν τι κρύβεται πίσω από μία κακή σχολική επίδοση. Εάν υπάρχουν προβλήματα στο σπίτι που αποσπούν την προσοχή του παιδιού ή εάν υπάρχει αντίθετα ένα υποστηρικτικό περιβάλλον.

Διαφορετικά, υπάρχει το ενδεχόμενο απλώς να δυσκολεύεται το παιδί, να έχει δηλαδή μαθησιακά προβλήματα, οπότε χρειάζεται ενισχυτική διδασκαλία ή αξιολόγηση από εξειδικευμένο προσωπικό.

Κι ενώ η πολιτεία πρέπει να είναι αρωγός στους εκπαιδευτικούς ωστόσο δεν υπάρχει καμιά σημαντική βοήθεια από ειδικούς ψυχολόγους. Πολλοί πιστεύουν ότι κανένας μαθητής δεν είναι τεμπέλης. Απλώς μπορεί να μην έχει τα κίνητρα είτε από την οικογένεια είτε από τον δάσκαλο, να μην τον επιβραβεύει.

Τέλος, αυτό που ίσως είναι το πιο σημαντικό είναι να μην περιθωριοποιεί ο εκπαιδευτικός τον μαθητή. Να εντοπίζει το πρόβλημα, να σκύβει από πάνω κι όχι να αγνοεί τον “κακό” μαθητή και να κάνει μάθημα με όσα παιδιά μπορούν να παρακολουθήσουν.

Ο ρόλος των γονιών

Ο ρόλος των γονιών είναι, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, καθοριστικός. «Οι γονείς είναι η συνέχεια του σχολείου. Γι΄ αυτό και θα πρέπει να κρατήσουν κοινή στρατηγική αντιμετώπιση. Δεν μπορεί ο ένας να είναι αυστηρός με τον “κακό” μαθητή και ο άλλος να λέει “δεν πειράζει”. Από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνουν είναι να μην επισημαίνουν στο παιδί, και μάλιστα μπροστά σε τρίτους, το πόσο κακός μαθητής είναι, γιατί έτσι θα ενισχύσουν τον φαύλο κύκλο της αποτυχίας.

Έρευνα που ολοκληρώθηκε το 2007 και πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) έδειξε ότι όλοι σχεδόν οι μαθητές του δημοτικού θεωρούν ότι οι γονείς τους θέλουν καλούς βαθμούς, ενώ σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες μαθητές λυκείου δήλωναν ότι οι γονείς τούς πιέζουν για να παίρνουν άριστα.

Θα πρέπει λοιπόν να καταλάβουν μαθητές και γονείς ότι η υψηλή βαθμολογία δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά το βραβείο για μια καλή προσπάθεια.

Αντίθετα, θα πρέπει να ενθαρρύνουν κάθε επιτυχία του παιδιού όσο ασήμαντη κι αν τους φαίνεται. Κι όχι να μπαίνουν σε παιχνίδια ανταγωνισμού- “εγώ στην ηλικία σου ήμουν ο καλύτερος μαθητής”- καθώς έτσι όχι μόνο δεν θα το βοηθήσουν, αλλά θα το κάνουν να αισθάνεται ακόμα πιο μειονεκτικά, ακόμα πιο αποτυχημένο, να νιώθει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, πως δεν είναι αρκετά καλός για την οικογένεια και τελικά να οδηγηθεί στην παραίτηση είτε του διαβάσματος είτε του σχολείου.

Οι δε γονείς θα πρέπει να βάζουν όρια στο διάβασμα του παιδιού: Τα παιδιά χρειάζονται σταθερότητα που επιτυγχάνεται όχι με αυστηρές τιμωρίες, αλλά με τη θέσπιση ορίων.

3lykzografou.wordpress.com

Ελάτε στη παρέα μας στο Facebook