Ανάγνωση Γραφή Ορθογραφία Μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στην Αγγλική - Από την θεωρία στην πράξη

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΓΚΑΙΡΑ !

Κινητό: 694 4343264

E-mail: [email protected]

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΤΟΜΕΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


ΑΘΗΝΑ, 22 και 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013, ώρα 10.30 – 15.30 μ.μ.


ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ACROPOLISHILL»


ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΩΝ
  • Προφίλ συμμετεχόντων στο σεμινάριο (καθηγητές, ιδιοκτήτες ΚΞΓ, γονείς, παιδαγωγοί)

  • Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι και πώς έχουν αντιμετωπίσει το θέμα έως τώρα; Ποιον τρόπο διδασκαλίας ακολούθησαν;

  • Υπήρχαν απώλειες στον αριθμό των μαθητών που δίδασκαν ενώ γνώριζαν ότι αντιμετωπίζουν ΜΔ; Ποιες κινήσεις έκαναν οι ίδιοι;

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΤΑΞΗ


Ορισμός και χαρακτηριστικά παιδιών με δυσλεξία αλλά και παιδιών με άλλου είδους σύνδρομα (ΔΕΠ-Υ, αυτισμός, νοητική υστέρηση)

  • Ποια είναι εκείνα τα σημάδια που θα πρέπει να κινήσουν το ενδιαφέρον του καθηγητή ή του γονέα; Ποιο θα πρέπει να είναι ένα ικανό, αντιπροσωπευτικό χρονικό περιθώριο παρατήρησης του μαθητή;

  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επίσημη διάγνωση ή ενημέρωση από μέρους των γονέων τι μπορεί ή θα πρέπει να γίνει; Δείγμα ερωτηματολογίου.

  • Θεωρητικό πλαίσιο των ΜΔ.

  • Καταγραφή των παρατηρήσεων μας και ποιο θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα μας ως καθηγητές και όχι ως ειδικοί παιδαγωγοί. (δίνεται το δείγμα παρατήρησης Ø ένα άτυπο ιστορικό)

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ
  • Πώς και μέχρι πού θα φτάσουμε ως προς την ενημέρωση των γονέων;

  • Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει η συνέντευξη με τους γονείς;

  • Ποιες πληροφορίες μας είναι απαραίτητες για να στοιχειοθετήσουμε τις παρατηρήσεις μας;

  • Τι μπορούμε να προτείνουμε στους γονείς;

  • Πώς θα αξιολογήσουμε ένα μαθητή εξ’ αρχής όταν οι γονείς έρχονται σ’ εμάς πρώτη φορά με τη διάγνωση στο χέρι; Θα δοθεί δείγμα ολοκληρωμένης αδρής αξιολόγησης για διάφορα επίπεδα.

ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ. ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ ΤΥΠΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΙ ΕΝΟΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • Αποτελέσματα μη-έγκαιρης παρέμβασης.

  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός τυπικού μαθήματος και ποια εκείνα ενός ειδικού μαθήματος εκμάθησης της Αγγλικής.

  • Ποιες είναι οι αρχές που διέπουν το εξατομικευμένο πρόγραμμα Αγγλικών;

  • Πώς κρίνεται ένα μάθημα ως επιτυχημένο ή αποτυχημένο;

ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ-ΤΥΠΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ

  • Ποιες είναι οι διαφορές ως προς το σχεδιασμό;

  • Πως ξεκινά ο σχεδιασμός; Τι έχουμε κατά νου;

  • Ποιοι είναι οι στόχοι; Πώς αξιολογούνται τελικά;

  • Επιλογή υλικού. Τι ακριβώς δίνουμε, πόσο και για πόσο διαρκεί η συγκεκριμένη διδασκαλία;

  • Περιπτώσεις όπου το διαθέσιμο υλικό δεν είναι αντάξιο των προσδοκιών μας και των αναγκών των μαθητών.

ΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ
  • Παρουσίαση αρχικών παρατηρήσεων και δείγμα προόδου. Παρατήρηση αρχικών γραπτών και πως θα αντιμετώπιζαν οι συμμετέχοντες τη δυσκολία του παιδιού;

  • Συζήτηση.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
  • Δίνονται τα θέματα προς συζήτηση. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να στείλουν στο [email protected] την πρόταση τους για σχεδιασμό μαθήματος (με βάση τι τους έχει δυσκολέψει και θα ήθελαν να συζητηθεί και να αναλυθεί) μέχρι τις 15/6/2013.

  • Το μάθημα θα σχεδιαστεί από κοινού και θα καταλήξουμε σε λύσεις και προτάσεις.

  • Τελικό «προϊόν»

  • Αξιολόγηση του έργου μας.

  • Αξιολόγηση των μαθητών. Ανατροφοδότηση.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.

Τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες από τη συγκεκριμένη εκπαίδευση είναι γνώσεις σχετικές με την…
  • Αποδοχή όλων των μαθητών ανεξαρτήτως των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών τους (InclusiveEducation) αλλά και του προφίλ τους.

  • Κατάρτιση προγραμμάτων τα οποία θα συμβαδίζουν με τα τυπικά προγράμματα.

  • Ίδρυση και σύσταση τάξεων οι οποίες θα φιλοξενούν αποκλειστικά παιδιά με ΜΔ.

  • Πώς θα γίνονται πλήρως εφαρμόσιμα τα σχέδια μαθήματος (lessonplans).

  • Πώς θα γίνεται η αξιολόγηση των μαθητών και πώς η επικοινωνία με τους γονείς. Δίνονται δείγματα αξιολογήσεων.

  • Πώς θα προετοιμάζονται τα παιδιά με ΜΔ για τις επίσημες εξετάσεις του Cambridge.

  • Πώς θα επιτυγχάνεται η διαφοροποιημένη διδασκαλία και πώς θα γίνεται η κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΓΚΑΙΡΑ !

Κινητό: 694 4343264

E-mail: [email protected]