Τη διάταξη της τροπολογίας που αφορά στη συστέγαση και συλλειτουργία από διαφορετικού είδους εκπαιδευτήρια σε κοινές εγκαταστάσεις, επισημαίνει... με επιστολή του προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, ο Βουλευτής Ηρακλείου, κ. Λευτέρης Αυγενάκης.
Όπως αναφέρεται στην επιστολή του Ηρακλειώτη Βουλευτή: «με την ψήφιση της τροπολογίας επήλθε η άρση σε κάθε εμπόδιο συστέγασης και συλλειτουργίας των φορέων τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. Ο μοναδικός περιορισμός που προκύπτει, είναι αυτός του μη επιτρεπτού της ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μια αίθουσα δύο διαφορετικών αντικειμένων, ενώ επιτρέπεται η συστέγαση και συλλειτουργία σε όλους τους άλλους χώρους. Από το κείμενο της τροπολογίας προκύπτει ότι η διάκριση αυτή, δεν βρίσκει έρεισμα, καθότι είναι αδύνατη η διδασκαλία δύο αντικειμένων σε μία αίθουσα διδασκαλίας».
Ενώ στην αρχική του μορφή ο ν.4093 επέβαλε διαφορετικό διακριτικό τίτλο (επωνυμία) για κάθε διαφορετικό είδος εκπαιδευτικής μονάδας, με την τροποποίηση επιτρέπεται η χρήση της ίδιας επωνυμίας – προσωνυμίας για όλες τις διαφορετικού είδους εκπαιδευτικές μονάδες που ανήκουν στο ίδιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο.
Σε συνέχεια της πιο πάνω τροποποίησης, ακολουθεί η δεύτερη τροποποίηση που επιτρέπει τη συστέγαση μέσα στο ίδιο εκπαιδευτικό ωράριο της μιας δραστηριότητας με οποιαδήποτε άλλη. Στην αρχική του μορφή ο ν.4093 απαγόρευε τη συλλειτουργία του συνόλου των κτιριακών εγκαταστάσεων (αίθουσες, χώροι αναμονής, γραφεία διοίκησης και προσωπικού, αίθουσες διδασκαλίες, τουαλέτες κλπ) από διαφορετικού είδους εκπαιδευτήρια. Έτσι, για παράδειγμα, δεν επιτρεπόταν σε ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης να παρέχει και υπηρεσίες ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο χρόνο που λειτουργούσε σαν φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης.
Τέλος, ο Λευτέρης Αυγενάκης υπογραμμίζει ότι: «δεδομένης της σημασίας του εν λόγω ζητήματος, τόσο για την προστασία των μαθητών και εκπαιδευτικών, όσο και για την διασφάλιση της ποιότητας κάθε είδους εκπαίδευσης που παρέχεται, καθίσταται αναγκαία η εκ του συνόλου επανεξέταση του θέματος αυτού».