Γιατί να χρησιμοποιήσω διαφημίσεις με PPC;

Αντίθετα με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, η διαφήμιση σε μηχανή αναζήτησης στοχεύει σε ένα κοινό που αναζητά άμεσα όρους σχετικούς με την υπηρεσία σας. Ενα κοινό δηλαδή που αναζητά πηγαία πληροφορία σχετικά με τον τομέα που ασχολείστε. Τί μπορούν λοιπόν οι διαφημίσεις μέσω μηχανής αναζήτησης να κάνουν για την επιχείρησή σας;


Να φέρουν επισκέπτες στο site σας

Οι διαφημίσεις σας μπορούν να χρησιμοποιηθούν απλά για να φέρουν κόσμο στο site σας. Ετσι, θα αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών, θα αυξηθεί ο δείκτης ενημέρωσης ή/και το ενδιαφέρον σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα σας. Η αύξηση της επισκεψιμότητας είναι χρήσιμη εάν δεν πουλάτε προϊόντα online, όμως χρησιμότερο είναι να κάνετε τον κόσμο να ενδιαφερθεί για εσάς.

Να θυμάστε, η αύξηση της επισκεψιμότητας δεν θα αυξήσει άμεσα το εισόδημά σας. Γι αυτό να είστε προσεκτικοί με τις υπερβολικές σπατάλες. Δεν θέλετε να πληρώνετε 10 ευρώ ανά κλικ για επισκέπτες που ουσιαστικά δεν αγοράζουν τίποτε!

Αύξηση Πωλήσεων

Η διαφήμιση μέσω μηχανών αναζήτησης είναι ο ταχύτερος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις, εάν έχετε π.χ. ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και πουλάτε απευθείας στους πελάτες σας ή ακόμα και ένα τηλεφωνικό νούμερο για άμεση παραγγελία.

Να θυμάστε, τα χρήματα που ξοδεύετε να είναι αντίστοιχα των χρημάτων που βγάζετε. Εάν ο μέσος όρος κερδών σας είναι 5 ευρώ ανά προϊόν, τότε δεν σας συμφέρει να πληρώνετε 5 ευρώ για κάθε κλικ που γίνεται στη διαφήμισή σας (εκτός και αν οι πελάτες σας αγοράζουν συχνά και σε μεγάλες ποσότητες!).

Πόσο κοστίζει;

Το κόστος της διαφήμισης μέσω μηχανής αναζήτησης εξαρτάται από τέσσερεις παράγοντες:

Ποια είναι η λέξη-κλειδί με την οποία συνδέεται η διαφήμιση – Εδώ παίζει ρόλο το πόσοι ανταγωνιστές ποντάρουν εναντίον σας, αλλά και το πόσα είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για να κάνετε τη διαφήμιση περισσότερο αποδοτική. Φυσικά, όσες περισσότερες λέξεις-κλειδιά επιλέξετε, τόσο μεγαλύτερο και το κόστος.

Πού θέλετε να εμφανίζεται – Εάν θέλετε τη διαφήμισή σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων PPC, θα πρέπει να πληρώσετε περισσότερα ανά κλικ. Ομως περισσότερα θα είναι και τα κλικ των επισκεπτών, αφού η διαφήμισή σας θα βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες που θα εμφανιστούν.


Το ποιοτικό σας σκορ – Το Google Ad Words δίνει στην κάθε διαφήμισή σας ένα ποιοτικό βαθμό, που προκύπτει από το click through rate (δηλ. τον όγκο των επισκετπών που έκανε κλικ στη διαφήμισή σας), τη συνάφεια του διαφημιστικού σας κειμένου (π.χ. εάν η διαφήμισή σας μιλά για υπολογιστές, ενώ εσείς πουλάτε τρόφιμα, τότε δεν υπάρχει συνάφεια) και άλλους παράγοντες. Οσο πιο υψηλό είναι το ποιοτικό σας σκορ, τόσο λιγότερα τα χρήματα που θα πληρώσετε για να βρεθείτε ψηλά στη λίστα αποτελεσμάτων PPC. Αντίστοιχα, όσο χαμηλότερο το σκορ, τόσα περισσότερα θα πληρώσετε.

Σε πόσους στοχεύετε να πουλήσετε;

– Αφού πληρώνετε ανά κλικ, η διαφήμιση μέσω μηχανής αναζήτησης σας επιτρέπει να ξεκινάτε και να σταματάτε όποτε επιθυμείτε. Ετσι, εάν έχετε 100 ευρώ να διαθέσετε, μπορείτε να έχετε 10 κλικ με 10 ευρώ έκαστο ή 100 με 1 ευρώ έκαστο ή ακόμα και χιλιάδες κλικ με 10 σεντ ανά κλικ. Από τη στιγμή που γνωρίζετε ποιο είναι περίπου το κόστος πονταρίσματος στις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά, αποφασίστε ποιο ποσό θέλετε να διαθέσετε και πόσα περίπου κλικ θα επιθυμούσατε να αγοράσετε με αυτό. Με το χρόνο, θα ανακαλύψετε ότι ορισμένες λέξεις-κλειδιά είναι ακριβότερες, αλλά και αποδοτικότερες από άλλες. Παρόλα αυτά και τα φθηνά κλικ μπορούν να αποδώσουν, εάν έστω και μια μικρή μερίδα των επισκεπτών σας αγοράσουν κάτι.


bizhelp365.comPosted Image