Η ανάπτυξη ήταν αλματώδης στις ΗΠΑ, και μέχρι το 2013, τα εκτός ΗΠΑ έσοδα αναμένεται να αποτελούν το 51,9% του συνόλου, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των εσόδων διαφήμισης να είναι κοντά στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε όλο τον κόσμο, με 4.81 δις να έρχονται κατά κύριο λόγο από τις διαφημίσεις στις ΗΠΑ.
Το Facebook έχει την μερίδα του λέοντος στις περισσότερες μάρκες σε διαφημίσεις, με το Twitter και άλλα κοινωνικά δίκτυα να αφορούν ένα πολύ μικρότερο μερίδιο.
Με τις αλλαγές αυτές στην ανάπτυξη, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης αντιπροσωπεύουν πλέον το μεγαλύτερο μέρος των ψηφιακών δαπανών διαφήμισης, με το 8,8% των online διαφημίσεων μόνο στις ΗΠΑ και 6,9% σε παγκόσμιο επίπεδο για να πάει στους χώρους αυτούς.
Μέχρι το 2013, οι αριθμοί των ΗΠΑ αναμένεται να μεταπηδήσουν στο 11,7% σε online διαφημίσεις και 9,4% σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΠΗΓΗ: e-pcmag.gr