ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΟΜΙΛΗΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ EUROPALSO - 26 & 27 Αυγούστου - INTERCONTINENTAL
SUZANNE ANTONAROS
Επιμορφώτρια, Σύμβουλος Eκπαίδευσης και κατάρτισης
ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ: “Content” is Queen!
ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8/2017, 15.00-16.00, AIΘΟΥΣΑ ΒΑLLROOM II
The content topics of language lessons and specific tasks and projects are essential to engaging learners, maintaining their interest and preparing them for the world of work. There is yet another element central to the effective language teaching and 21st Century Skills development. . . to be discussed.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Suzanne holds a B.A. degree in Spanish and an M.A. degree in TEFL from San Francisco State University. She has had extensive teaching, teacher training and materials development experience. She is the co-director of EDUCATIONAL & TRAINING CONSULTANTS and has co-authored a number of books for EFL professionals. A founding member of TESOL Greece, she is currently Treasurer.
Δρ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ Σύμβουλος Επιχειρήσεων
ΤΙΤΛΟΣ 1Ης ΟΜΙΛΙΑΣ: 4 + 6 ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΥΦΕΣΗΣ. «Συνταγές Επιτυχίας»
ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8/2017, 11.00-12.00 ΒΑLLROOM II
Η στρατηγική των επιχειρήσεων, μια παρεξηγημένη έννοια μέχρι σήμερα, αποκτά στις μέρες των αναταράξεων που βιώνουμε μια πρωτεύουσα σημασία. Σκοπός της σημερινής ομιλίας είναι να δώσει στους συμμετέχοντες προβληματισμένους επιχειρηματίες και στελέχη των ΚΞΓ, τα ΒΑΣΙΚΑ εργαλεία-TOOLS της στρατηγικής που πρέπει να χρησιμοποιούνται καθημερινά στο management: 4 βασικές παράμετροι της SWOT ANALYSIS & 6 παράμετροι της PESTLE ANALYSIS. Στο πλαίσιο της ομιλίας θα τεθούν οι προβληματισμοί για το αύριο των έξυπνα «σκεπτόμενων» ΚΞΓ, στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού της στρατηγικής του κατεύθυνσης, με βάση ένα ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ σκέψης, τη νέα στρατηγική προσέγγιση των «Γαλάζιων Ωκεανών».
ΤΙΤΛΟΣ 2Ης ΟΜΙΛΙΑΣ: Η ΔΙΑΔΟΧΗ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: ΠΟΣΟ ΕΤΟΙΜΟΙ ΕΙΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΞΓ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ;
ΚΥΡΙΑΚΗ 27/8/2017, 11.00-12.00, ΒΑLLROOM II
Η ελληνική, η Ευρωπαϊκή, αλλά και η παγκόσμια αγορά, στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Μόνον ένα 30% των επιχειρήσεων συνεχίζει την πορεία της με την δεύτερη γενιά δηλαδή τον διάδοχο του ιδρυτή. Βλέπουμε μεγάλες και πετυχημένες επιχειρήσεις, να κλείνουν ή να πωλούνται γιατί ακριβώς ο ιδρυτής τους δεν φρόντισε ΕΓΚΑΙΡΑ για την διαδοχή του. Τι θα κάνετε εσείς για το ΚΞΓ σας;
Θέματα που θα αναλύσουμε και θα συζητήσουμε:
- Ποιες είναι οι «πληγές» των οικογενειακών επιχειρήσεων;
- Πως ορίζονται τα δυνατά και αδύνατα σημεία, οι προκλήσεις και
οι ευκαιρίες για τις οικογενειακές επιχειρήσεις;
- Ποια είναι τα στάδια, οι διαδικασίες και η μεθοδολογία της διαδοχής;
- Πως διαφοροποιείται ο οικογενειακός από τον επιχειρηματικό σχεδιασμό; Τι σημαίνει company culture και πως «χτίζεται» στην οικογενειακή επιχείρηση. Ποιος είναι ο ρόλος των διαδόχων στη διαμόρφωση της;
- Ποιες είναι οι σωστές ενέργειες του ιδρυτή που θα οδηγήσουν
σε πετυχημένη διαδοχή; Ο διάδοχος τι ρόλο παίζει στη … διαδοχή;
- Ποιες είναι οι στρατηγικές εισαγωγής του διαδόχου στην επιχείρηση και οι φάσεις της διαδοχής; Οι άξονες δράσης ΣΗΜΕΡΑ για μια πετυχημένη οικογενειακή επιχείρηση;
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας είναι τελειόφοιτος (X' 71) του Kολλεγίου Aθηνών (Athens College) και Διπλωματούχος του Institut Français d' Athènes (Diplôme d' Etudes Supérieures). Πτυχιούχος της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Θεσσαλονίκης (vυν Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), με μεταπτυχιακές σπουδές (MASTER’S) στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Management από το Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Κοινωνικών Επιστημών της Τουλούζης, Γαλλίας και Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD) στη «Στρατηγική και Marketing» από το Université de Paris ΙΧ Dauphine, Γαλλίας.
Η 38χρονη επαγγελματική του πορεία σαν Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Διευθυντικό στέλεχος, βρίσκεται στους χώρους των ΠΩΛΗΣΕΩΝ, του MARKETING, του MANAGEMENT, της ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, του ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, των ΕΞΑΓΩΓΩΝ, των START UPS, της ΔΙΑΔΟΧΗΣ στις ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ και της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Eχει συνεργαστεί με περισσότερες από 250 επιχειρήσεις κυρίως της Β. Ελλάδος. Ασχολήθηκε διεξοδικά μέσα από την συνεργασία του με τις αντίστοιχες επιχειρήσεις με τους κλάδους: ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΕΝΔΥΣΗΣ, ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΠΙΠΛΟΥ, ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΟΜΙΚΩΝ & ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ, ΤΕΧΝΙΚΩΝ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ, ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ, καθώς και με όλο σχεδόν το φάσμα των ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, όπως ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΥΓΕΙΑ & ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΣΤΙΑΣΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΑΝΑΨΥΧΗ, ΕΜΠΟΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ κ.α.
Ο Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας διδάσκει στην Ιδιωτική (ICBS THESSALONIKI, ATHENS & LARISSA BUSINESS COLLEGE) και στην Δημόσια Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Κιλκίς & Λάρισας, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας-Μεταπτυχιακό τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΜΒΑ, Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ & ΔΠΘ) από το 1988, θέματα κυρίως ΠΩΛΗΣΕΩΝ & MARKETING. Επίσης κάθε χρόνο εκπαιδεύει περισσότερα από 200 στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες στα θέματα της ειδικότητας του. Συνεργάζεται κατά καιρούς με τους μεγάλους επαγγελματικούς φορείς της Θεσσαλονίκης: τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ, τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ, το ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΛΕΚΤΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ.
Από το 1989 ο κ. Kων/νος Γ. Γεωργάκας είναι μέλος του International Panel of Experts του IMD (International Institute for Management Development) της Λοζάννης, το οποίο διεξάγει την ετήσια έρευνα της Aνταγωνιστικότητας των χωρών-μελών του OOΣA, καθώς και άλλων χωρών.
Eίναι μέλος στην πρώτη ομάδα των MENTOPΩN που εκπαιδεύτηκαν από το Kέντρο Γυναικείας Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας EPΓANH στη Θεσσαλονίκη, παρέχοντας υπηρεσίες Συμβουλευτικής και Mentoring σε γυναίκες-επιχειρηματίες, ενώ από τις αρχές του 2003 ανέλαβε τον συντονισμό του νέου προγράμματος των Μεντόρων. Από τις 13/7/2012 έως τις 13/7/2013 διετέλεσε επιστημονικός υπεύθυνος του ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ που δημιουργήθηκε και λειτούργησε στο ΕΒΕΘ, στο πλαίσιο του προγράμματος «Cross-Border Vertical Axes of Entrepreneurship in support of Youth and Women – EGNATIA VAE» GREECE-BULGARIA 2007-2013.
Τιμήθηκε με Ειδικό Δίπλωμα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing της EEΔE (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ) τον Φεβρουάριο του 1998 για την 15ετή συμβολή του στην ανάπτυξη της επιστήμης του Marketing στην Ελλάδα.
H GECON CONSULTING έχει αναπτύξει από τον Απρίλιο του 2011, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ με εξειδικευμένες συμβουλευτικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας στους τομείς των επιδοτουμένων επενδυτικών προγραμμάτων, των μελετών και των εξαγωγών. Είναι συνδεδεμένο μέλος του ΣΕΣΜΑ, του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΕΛΛΑΔΟΣ, που είναι ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΦΟΡΕΑΣ του κλάδου των Συμβούλων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και μέλος της Διεθνούς Οργάνωσης Συμβούλων Επιχειρήσεων, της FEACO.
Aπό τον Απρίλιο του 2015 αναπτύσσει ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ με τις εταιρίες ELMCORE με έδρα το LAS VEGAS των ΗΠΑ και KTS με έδρα στο DUBAI , σε όλο το φάσμα των χρηματοοικονομικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.
KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΡΙΚΗΣ Digital Media Strategic
ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ: Social Media: Impossible is nothing
ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8/2017, 12.00-13.00, AIΘΟΥΣΑ BALLROOM II
4 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον social media.
Οι Έλληνες π.χ. χρησιμοποιούν τα social media κατά μέσο όρο 87 λεπτά την ημέρα.
Σύμφωνα με το Reuters η Ελλάδα είναι η χώρα στην οποία οι πολίτες εμπιστεύονται τα social media περισσότερο από τα παραδοσιακά για την αξιοπιστία των ειδήσεων.
Πολλοί αποδίδουν την εκλογή προέδρου της Αμερικής στη στα social media.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Digital Media Strategic
O Κωνσταντίνος Κoρίκης είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές στις Η.Π.Α.
Έχει 23 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της πληροφορικής, του διαδικτύου και της στρατηγικής στα Digital Media.
Έχει συντονίσει πετυχημένες καμπάνιες ψηφιακής επικοινωνίας στο χώρο της εκπαίδευσης, ιατρικών υπηρεσιών, εκδόσεων, πολιτικής, διεθνών συνεδρίων, ηλεκτρονικού εμπορίου και ιστοσελίδων ενημέρωσης. Έχει συντονίσει μεταξύ άλλων την ψηφιακή στρατηγική στο Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης - ΙΝΕΔΙΒΙΜ και ήταν Τechnical Expert στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ASSET (Adding Support Skills for European Teachers.
Διδάσκει το μάθημα e-learning "Social Media και Επικοινωνία" στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά.
ΛΙΛΙΚΑ ΚΟΥΡΗ Επιμορφώτρια, Σύμβουλος Eκπαίδευσης και κατάρτισης
ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ: "Η ευτυχία του “ανήκειν”
ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8/2017, 12.00-13.00, AIΘΟΥΣΑ LAMDA
Τι σημαίνει πραγματικά “ανήκω”, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, σε πόσα επίπεδα και με πόσα άτομα, πόσο επηρεάζει τη ζωή μου και την καριέρα μου, και πώς διαμορφώνει την προσωπικότητα μου;
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
H Λιλίκα Kουρή έχει πολυετή πείρα στη διδασκαλία των Aγγλικών, στην επιμόρφωση καθηγητών και στη διοίκηση και οργάνωση προγραμμάτων Κέντρων Ξένων Γλωσσών. Ως συν-διευθύντρια της εταιρίας Educational & Training Consultants, διεξάγει σεμινάρια επιμόρφωσης καθηγητών, εκπαίδευσης εκπαιδευτών και διοίκησης ΚΞΓλ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι συν-συγγραφέας βιβλίων διδασκαλίας αγγλικών για παιδιά και βιβλίων εκπαίδευσης καθηγητών. Είναι ιδρυτικό μέλος της TESOL Greece και της Fulbright Allumni Association of Greece και έχει υπηρέτησει ως πρόεδρος και μέλος των Δ.Σ. και των δύο εθελοντικών οργανισμών.
MARISA CONSTANTINIDES Εκπαιδεύτρια Καθηγητών
ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ: Creating Creative Teachers in your School – the School Owner as Teacher Trainer
ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8/2017, 10.00-11.00, AIΘΟΥΣΑ VIP
School owners who are acting Directors of Studies as well as centre managers have multiple roles to play in their institutions. One of them is to support Teacher Professional Development and offer direct training input and guidance in teacher meetings. In this talk, I hope to share ways of developing teacher creativity and motivation through a range of techniques and tools that will help you improve in your role as staff/teacher trainer.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Marisa is a teacher, teacher educator, and ELT author; she is the Director of CELT Athens responsible for the design and implementation of all courses offered at CELT including the Cambridge CELTA & DELTA in Athens and online. She has a Diploma in TEFLA and an M.A. in Applied Linguistics from Reading University.
Marisa is a frequent conference presenter and keynote speaker at IATEFL International, TESOL France, Brazil TESOL, TESOL Greece as well as on numerous online Conferences and Events. Since June 2015, she has also been a member of the Committee of the IATEFL Learning Technologies SIG (Special Interest Group).
Marisa is one of the founding moderators of #ELTchat, a weekly discussion of ELT teachers on Twitter which was nominated & shortlisted in the 2012 ELTon Awards for Innovation in Teacher Resources and has received several nominations & awards as outstanding ELT blogger. She has written materials for young learners, using literature in ELT and published articles in a variety of print and online journals. She maintains the TEFL Matters blog, The Cambridge CELTA Blog, The Cambridge Delta Blog and the ELTchat Blog
ΕΛΕΝΗ ΛΙΒΑΝΙΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ WORKSHOP: Tα καινούργια δεδομένα στις μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς.
WORKSHOP I: ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8/2017, 11.30-13.00 DELTA
WORKSHOP II: ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8/2017, 15.00-16.30 DELTA
WORKSHOP III: ΚΥΡΙΑΛΗ 27/8/2017, 15.00-16.30 DELTA
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Σπουδές
B.Ed.Honors: Honors Degree in Education, Brighton University
Ειδίκευση (Special Options): Μαθησιακές Δυσκολίες, Δευτερογενή ψυχολογικά προβλήματα, Προβλήματα Συμπεριφοράς στο χώρο του κανονικού σχολείου.
"Πτυχίο και τίτλος σπουδών αναγνωρισμένα από το ΔΙΚΑΤΣΑ ως ισότιμα προς τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Ανώτατα εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Προγράμματα σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας δεν προσφέρονται από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια." (Ακριβής μεταφορά από την επιστολή αναγνώρισης του ΔΙΚΑΤΣΑ)
Μsc. Psychology: Master in Educational Psychology, Sussex University
Ph.D. : Διδακτορική Διατριβή στο Πανεπιστήμιο Σάσεξ της Αγγλίας. Τμήμα Γνωστικής, Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Ψυχολογίας.
Θέμα έρευνας: "Παιδιά με το Σύνδρομο Ελλειμματικής (ΣΕΠ/Υ) και η θεωρία της Απόδοσης : Το σημείο ελέγχου και η γονική απόδοση"
Έρευνες
"Επιληψία και Μαθησιακές Δυσκολίες"
Νοσοκομείο Παίδων, Αγία Σοφία
Μέλος της ομάδας έρευνας συνεργαζόμενη με τους κ. Σ. Γιουρούκο, Παιδονευρολόγο και κ. Λ. Θωμαΐδου, Αναπτυξιακή Παιδίατρο.
"Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινιτικότητας και η θεωρία της Απόδοσης", σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Σάσεξ της Αγγλίας με στόχο τη διακριτική σύγκριση σε επίπεδο εντόπισης, διάγνωσης και αντιμετώπισης του ΣΕΠ/Υ.
Μέλος της ομάδας CASCADE του τμήματος γνωστικής ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Σάσεξ της Αγγλίας, για τα παιδιά με το "Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινιτικότητας στο χώρο του σχολείου", σε επίπεδο που αφορούν τις μαθησιακές διαδικασίες.
Επαγγελματική Απασχόληση
> Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών 1993-1994
Διδασκαλία σε πρόγραμμα της ΕΟΚ με θέμα : "Μαθησιακές Δυσκολίες, Προβλήματα Συμπεριφοράς και Ψυχολογικά Προβλήματα"
Επικεφαλής της εκπαιδευτικής επίσκεψης των φοιτητών σε σχολεία της Αγγλίας, 24/2-12/3/1994
> ΠΕΚΑΔΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης)
Διδασκαλία στο Π.Ε.Κ. Μυτιλήνης. Κύκλος εισηγήσεων με θέμα "Μαθησιακές Δυσκολίες και εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας
> Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος, 1995-1997
Διδασκαλία σε σεμιναριακό κύκλο με στόχο την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των μητέρων SOS σε θέματα που αφορούν τις γνωστικές και μαθησιακές ελείψεις των παιδιών της νηπιακής και εφηβικής ηλικίας λόγω στερημένου κοινωνικού, γνωστικού και γλωσσικού περιβάλλοντος.
> ΙΕΚ Σωτηροπούλου (αναγνωρισμένο απ το κράτος) 1997-2002
Εκπαίδευση Βρεφονηπιαγωγών και Παιδαγωγών
Διδασκαλία γνωστικής εξέλιξης, ψυχοσυναισθηματικής εξέλιξης, μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων και προβλήματα συμπεριφοράς στην προσχολική ηλικία.
> Ειδική Διαγνωστική, Θεραπευτική και Ερευνητική Μονάδα "Σπύρος Δοξιάδης"
Συνεργάτης από το 1993 μέχρι σήμερα, και από το 1995 επί κεφαλής της εκπαιδευτικής διαγνωστικής ομάδας για τα παιδιά με μαθησιακά προβλήματα και προβλήματα συμπεριφοράς. Το διαγνωστικό εργαλείο που χρησιμοποιείται στη Μονάδα τα τελευταία επτά χρόνια για τη διάγνωση των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων είναι δικής μου διασκευής/επινόησης.
> St. Lawrence και Campion
Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών, παρακολούθηση τάξης, διάνωση μαθησιακών προβλημάτων, προγραμματισμός ειδικών και εξατομικευμένων προγραμμάτων αποκατάστασης, συμβουλευτική επικοινωνία με γονείς σε θέματα που αφορούν το παιδί και το σχολείο, συνεργασία με γονείς και εκπαιδευτικούς.
> Κολλέγιο Αθηνών
Εξωτερικός συνεργάτης σε θέματα που αφορούν διάγνωση μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων, συμβουλευτική γονέων και σεμινάρια καθηγητών.
> Συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας της Κύπρου και τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Δυσλεξίας σε επιμορφωτικά σεμινάρια που απευθύνονται στους σχολικούς συμβούλους, στους σχολικούς ψυχολόγους και στους διευθυντές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με θέματα που αφορούν στις Μαθησιακές Δυσκολίες και την προβληματική συμπεριφορά στο κανονικό
> Επιμορφωτικά σεμινάρια που οργανώνει το International Open University Press
Στους καθηγητές της Αγγλικής γλώσσας-Κύκλοι διδασκαλικών ενοτήτων που καλύπτουν όλο το φάσμα των Μαθησιακών Δυσκολιών μέσα στην κανονική τάξη.
Μη κερδοσκοπική δραστηριότητα
> Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Δυσλεξίας (ΕΕΔ), 1993-2002
> Επιστημονικός Σύμβουλος της ΕΕΔ, 2002 μέχρι σήμερα
> Επιμορφωτικές εισηγήσεις σε εκπαιδευτικούς στα δημόσια σχολεία
ΑΓΝΗ ΜΑΡΙΑΚΑΚΗ Ψυχολόγος, Κοινωνική Ερευνήτρια
ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ: “Δημιουργώντας συγκριτικό πλεονέκτημα και επιχειρηματική ευημερία σε μία Ελλάδα εκπαιδευτικής κρίσης”
ΚΥΡΙΑΚΗ 27/8/2017, 10.00-11.00, ΒΑLLROOM II
Η κρίση στην εκπαίδευση θα δημιουργήσει σχολεία πολλών ταχυτήτων, τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στο δημόσιο τομέα. Πώς θα μπορέσει ένα Κ.Ξ.Γ. να ξεφύγει απο τη συμβατική προσέγγιση της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας, κερδίζοντας τους γονείς και μαθητές που ανυπομονούν για την επόμενη γενιά εκπαίδευσης;
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ψυχολόγος, Κοινωνική Ερευνήτρια
University of Lancaster, M.A. στην Οργανισμική Ψυχολογίας
Institute Synergologie Francaise, M.A. στην εξωλεκτική επικοινωνία
Paul Ekman Emotional Intelligence Academy Alumna, Trainer
Certified Trauma Therapist in Liaison with the University of Alberta
International Society of NLP: Certified Trainer και Coach
General Manager of MindSearch, a consumer insights company
Social Inclusion Expert with MAMEM (www.mamem.eu)
XΡΗΣΤΟΣ ΜΕΡΕΝΤΙΤΗΣ Πτ/χος Παν. Αθηνών, Παιδαγωγική και Ψυχολογία, Φιλόλογος-Συγγρφέας
ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ: Σύγχρονες τάσεις στη διοίκηση των Κέντρων Ξένων Γλωσσών
ΣΑΒΒΑΤΟ 26/8/2017, 17.00-18.00, AIΘΟΥΣΑ OMEGA
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Χρήστος Μερεντίτης είναι φιλόλογος, συγγραφέας και κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, στη Σχολική Ψυχολογία. Παράλληλα, παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων. Εργάζεται στην ιδιωτική εκπαίδευση και έχει βραβευτεί δύο φορές από το Υπουργείο Παιδείας (πρόγραμμα: Αριστεία και Καινοτομία) και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (πρόγραμμα: Σχέδια Καλών Πρακτικών) για την εκπόνηση προγραμμάτων καινοτομίας με θέμα τη διδασκαλία της ιστορίας.
Είναι συνιδρυτής και υπεύθυνος των μαθημάτων της Γλώσσας και της Ιστορίας της πρότυπης εκπαιδευτικής ιστοσελίδας www.teacherland.gr. Σε αυτή έχει αναρτηθεί πρωτοποριακό και καινοτόμο διδακτικό υλικό για όλα τα μαθήματα του Δημοτικού σχολείου προς χρήση γονέων και εκπαιδευτικών.
Είναι, ακόμα, τακτικός συνεργάτης – εισηγητής σεμιναρίων της επιστημονικής ιστοσελίδας www.lexigram.gr.
Έχει δώσει πολλές ομιλίες σε ημερίδες και διεθνή συνέδρια. Έχει, επίσης, συμμετάσχει και σε πολλά ευρωπαϊκά (Teachers 4 Europe) και ελληνικά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Μέχρι στιγμής έχει εκδώσει τα ακόλουθα βιβλία εκπαιδευτικού περιεχομένου:
(1) «Νεοελληνική Γλώσσα, οδηγός προετοιμασίας για τις εξετάσεις στα Πρότυπα Γυμνάσια» (2014) από τις εκδόσεις Πατάκη,
(2) «Νεοελληνική Γλώσσα, Περίληψη, Πολιτικοί θεσμοί και οργάνωση του κράτους» (2004) από τις εκδόσεις Πατάκη,
(3) «Νεοελληνική Λογοτεχνία και έκθεση» (2007) από τις εκδόσεις Γκιούρδα,
(4) «Περίληψη κειμένου – Ένα πνευματικό παιχνίδι που οξύνει τον νου» (2010) από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος
Επίσης, είναι επί σειρά ετών συνεργάτης του ραδιοφωνικού προγράμματος The Chicago Greek Hours (www.thechicagogreekhours.com) όπου αναλύει πολιτικά και γλωσσικά ζητήματα και της εφημερίδας Ομογένεια που κυκλοφορεί στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών.
τίτλος ομιλίας: Σύγχρονες τάσεις στη διοίκηση κέντρων ξένων γλωσσών (μελέτες περίπτωσης).
Σε αυτή την ομιλία διερευνούμε τα βασικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης ηγεσίας μιας εκπαιδετικής μονάδας. Συζητούμε για τα διάφορα είδη ηγετών, μελετούμε τα τρία επίπεδα της ηγεσίας του Hodgkinson και μέσα από την ανάλυση 4 μελετών περίπτωσης προσεγγίζουμε πραγματικά προβλήματα που έχουν ανακύψει σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Ακόμα, αναλύουμε τα λάθη και τις παραλείψεις στο διοικείν, συνδέουμε την πράξη με τη θεωρία και ανατέμνουμε τον ορθό τρόπο διοίκησης μιας σύγχρονης εκπαιδευτικής μονάδας.
ΜΑΡΙΑ-ΑΡΑΞΗ ΣΑΧΠΑΖΙΑΝ Ακαδημαϊκή Σύμβουλος & Εκπαιδεύτρια καθηγητών
ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ: Πωλήσεις & Client flow control στο διάστημα των Εγγραφών: Οδηγός ψυχραιμίας και γαλήνης
ΚΥΡΙΑΚΗ 27/8/2017, 16.00-17.00, ΒΑLLROOM II
Στόχος της ομιλίας είναι να εξετάσεις τρόπους και τεχνικές οι οποίες θα διευκολύνουν τους ιδιοκτήτες ΚΞΓ στην περίοδο των εγγραφών. Θα συζητήσουμε για τη σημασία του συναισθηματικού κλίματος στο σχολείο, για το ρόλο που παίζουν οι αισθήσεις, για τη διαχείριση του χρόνου του ιδιοκτήτη και το ρόλο της γραμματείας και του διδακτικού προσωπικού σε αυτό. Επιπρόσθετα, θα αναφερθούμε σε έξυπνες τεχνικές ενδοσχολικής προώθησης και στη διαχείριση της συνάντησης του ιδιοκτήτη με τους πελάτες. Τέλος, θα συζητήσουμε για το πώς να διακρίνουμε αν κάποιος πιθανός πελάτης είναι όντως ‘’δικός μας’’ πελάτης.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ακαδημαϊκή Σύμβουλος & Εκπαιδεύτρια καθηγητών
Maria-Araxi Sachpazian [BA education & RSA dip/tefl (hons)] is the owner of Input on Education (ww.input.edu.gr), an e-consultancy firm that provides academic, business support and IT solutions to Foreign Language Schools. Maria has wide experience as a teacher, teacher trainer, educational management specialist and materials’ developer. She is also the current chairperson of TESOL Macedonia-Thrace, Northern Greece.