Η Ελληνοαμερικανική Ένωση
σε συνεργασία
με το Ελληνικό Ινστιτούτο Λογικοθυμικής και Γνωσιακής Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας
επίσημο μέλος του Ινστιτούτου Albert Ellis, Νέα Υόρκη, Αμερική
διοργανώνει σεμινάρια για την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας
Διάγνωση δυσκολιών μάθησης: Άτυπες και τυπικές ψυχομετρικές δοκιμασίες για τον εντοπισμό δυσκολιών μάθησης
21 & 22 Απριλίου 2012, 10:00-17:00
Στο σεμινάριο παρουσιάζονται ψυχομετρικές δοκιμασίες κατάλληλες για τον εντοπισμό δυσκολιών μάθησης και σε συνδυασμό με το σεμινάριο για το WISC-III παρέχουν μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση στην ψυχομετρική παράδοση διάγνωσης των δυσκολιών μάθησης. Για παράδειγμα, παρουσιάζονται δοκιμασίες αξιολόγησης βασικών μαθησιακών και γνωστικών δεξιοτήτων, λεξιλογίου, φωνολογικής, οπτικής και ακουστικής επεξεργασίας, αυτοματισμού και μεταγνωστικής ενημερότητας που βρίσκονται σε συνδυασμό με το σχολικό αναλυτικό πρόγραμμα.
Αξιολόγηση ψυχοκοινωνικής λειτουργικότητας παιδιών και εφήβων με το σύστημα Achenbach για εμπειρικά βασισμένη αξιολόγηση
19 & 20 Μαΐου, 10:00-17:00
Στο σεμινάριο παρουσιάζεται το σύστημα Achenbach για Εμπειρικά Βασισμένη Αξιολόγηση των Achenbach και Rescorla (2001) σε επιστημονική επιμέλεια στην Ελλάδα της Ρούσσου (2003). Παρουσιάζονται το ερωτηματολόγιο Child Behavior Checklist (CBCL) για γονείς (για παιδιά ηλικίας 6-18 ετών), το ερωτηματολόγιο Teacher Report Form (TRF) για εκπαιδευτικούς (για παιδιά ηλικίας 6-18 ετών) και το ερωτηματολόγιο Youth Self Report (YSR) για εφήβους ηλικίας 12 έως 18 ετών.
Κλινική αξιολόγηση προσωπικότητας παιδιών με τις προβολικές δοκιμασίες Child Apperception Test (C.A.T.)
16 & 17 Ιουνίου 10:00-17:00
Στο σεμινάριο παρουσιάζεται η γνωστή προβολική δοκιμασία Child Apperception Test (C.A.T.) για την κλινική αξιολόγηση της προσωπικότητας ατόμων παιδικής ηλικίας (3-10 ετών). Παρουσιάζεται αναλυτικά ο τρόπος χορήγησης και βαθμολόγησης καθώς και ο τρόπος συμπλήρωσης του φύλλου ανάλυσης. Επίσης, παρέχονται εμπειρικά τεκμηριωμένες πληροφορίες διαγνωστικής εκτίμησης και ερμηνείας με φανταστικά και πραγματικά (κατόπιν συναίνεσης για εκπαιδευτική χρήση) προφίλ ατόμων που λειτουργούν σε διαφορετικά επίπεδα προσωπικότητας.
Υπεύθυνη Σεμιναρίων: Χρυσούλα Κωστογιάννη, PhD, Κλινική- Σχολική Ψυχολόγος
Εισηγητής: Δημήτριος Κατσίκης, Εξελικτικός-Σχολικός Ψυχολόγος, MSc., Υποψήφιος Διδάκτωρ PhD., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Περισσότερες πληροφορίες (αρχείο .pdf)