Η παρουσίαση έχει σαν στόχο α) να πληροφορήσει για τις πιθανές αιτίες και τα σημάδια που συνοδεύουν το φαινόμενο τόσο όσον αφορά ακαδημαϊκές ικανότητες όσο και κοινωνικές δεξιότητες, β) να προσφέρει υλικό για την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού (φυσικού & ακαδημαϊκού) περιβάλλοντος για την αποδοτική ενσωμάτωση των δυσλεκτικών παιδιών στη Ελληνική «παραδοσιακή» τάξη, γ) να παρουσιάσει τις διαστάσεις εξατομικευμένου προγράμματος, και δ) να προτείνει ένα πλαίσιο στο οποίο θα συμμετέχουν μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, και δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς, με σκοπό την καλλιέργεια και την ανάπτυξη του δυναμικού των δυσλεκτικών παιδιών στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα.
Εισηγητής: Αθανάσιος Τσιάμης MA, CPsychol – Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος
Γλώσσα διεκπεραίωσης: ελληνικά
La dyslexie et le système éducatif grec
Dates : jeudi 21 juin 2012 de 17h à 21h
Le but de cette intervention est :
a) d'informer sur les causes possibles de ce phénomène
tant pour les compétences d'apprentissage que pour les habiletés sociales,
β) d'offrir des ressources pour la création d'un environnement éducatif (naturel ou académique) pour l'intégration des enfants dyslexiques dans la classe « traditionnelle » grecque,
c) de présenter un programme individuel,
d) de proposer un cadre où des élèves, des enseignants, des parents, des éducateurs spécialisés pourront développer le potentiel des enfants dyslexiques dans le système éducatif grec.
Intervenant : Athanase Tsiamis MA, CPsychol - Psychologue scolaire
Intervention en grec
Tarif : 32 euros
RENSEIGNEMENTS :
EMI (Espace multimédia interactif): 210 33 98 639
Adresse électronique: [email protected] et [email protected]
Accueil IFA : 210 33 98 647
Direction des Cours et des Formations: 210 33 98 664
Nombre de participants: 8 minimum