ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΤΟΜΕΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 30/11 και 1/12/2013, ώρα 10.30 – 15.00 μ.μ.


ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «VERGINA»


ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΩΝ
  • Προφίλ συμμετεχόντων στο σεμινάριο (καθηγητές, ιδιοκτήτες ΚΞΓ, γονείς, παιδαγωγοί)

  • Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι και πώς έχουν αντιμετωπίσει το θέμα έως τώρα; Ποιον τρόπο διδασκαλίας ακολούθησαν;

  • Υπήρχαν απώλειες στον αριθμό των μαθητών που δίδασκαν ενώ γνώριζαν ότι αντιμετωπίζουν ΜΔ; Ποιες κινήσεις έκαναν οι ίδιοι;

  • Πώς γινόταν η αξιολόγηση των παλαιών αλλά και των νέων μαθητών που υποδέχονταν;

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΤΑΞΗ


Ορισμός και χαρακτηριστικά παιδιών με δυσλεξία αλλά και παιδιών με άλλου είδους σύνδρομα (ΔΕΠ-Υ, αυτισμός, νοητική υστέρηση)

  • Ποια είναι εκείνα τα σημάδια που θα πρέπει να κινήσουν το ενδιαφέρον του καθηγητή; Ποιο θα πρέπει να είναι ένα ικανό, αντιπροσωπευτικό χρονικό περιθώριο παρατήρησης του μαθητή;

  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επίσημη διάγνωση ή ενημέρωση από μέρους των γονέων τι μπορεί ή θα πρέπει να γίνει; Δείγμα ερωτηματολογίου.

  • Καταγραφή των παρατηρήσεων μας και ποιο θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα μας ως καθηγητές και όχι ως ειδικοί παιδαγωγοί. (δίνεται το δείγμα παρατήρησης Ø ένα άτυπο ιστορικό)


ΜΟΡΦΕΣ ΑΤΥΠΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

  • Βάσει ποιων αρχών σχεδιάζουμε το αξιολογητικό μας υλικό;

  • Πώς ακριβώς θα γίνει ο σχεδιασμός;

  • Πώς θα επιλεγεί το κατάλληλο υλικό;

  • Δείγματα και σχεδιασμός κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης

ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

  • Πώς ξεκινά ο σχεδιασμός;

  • Τι προσέχουμε;

  • Ποια υλικά επιλέγονται;

  • Δείγμα «καλής» και «κακής» παρέμβασης.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ. Posted Image