ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΤΟΜΕΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 30/11 και 1/12/2013, ώρα 10.30 – 15.00 μ.μ.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «VERGINA»
ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΩΝ
- Προφίλ συμμετεχόντων στο σεμινάριο (καθηγητές, ιδιοκτήτες ΚΞΓ, γονείς, παιδαγωγοί)
- Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι και πώς έχουν αντιμετωπίσει το θέμα έως τώρα; Ποιον τρόπο διδασκαλίας ακολούθησαν;
- Υπήρχαν απώλειες στον αριθμό των μαθητών που δίδασκαν ενώ γνώριζαν ότι αντιμετωπίζουν ΜΔ; Ποιες κινήσεις έκαναν οι ίδιοι;
- Πώς γινόταν η αξιολόγηση των παλαιών αλλά και των νέων μαθητών που υποδέχονταν;
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΤΑΞΗ
Ορισμός και χαρακτηριστικά παιδιών με δυσλεξία αλλά και παιδιών με άλλου είδους σύνδρομα (ΔΕΠ-Υ, αυτισμός, νοητική υστέρηση)
- Ποια είναι εκείνα τα σημάδια που θα πρέπει να κινήσουν το ενδιαφέρον του καθηγητή; Ποιο θα πρέπει να είναι ένα ικανό, αντιπροσωπευτικό χρονικό περιθώριο παρατήρησης του μαθητή;
- Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επίσημη διάγνωση ή ενημέρωση από μέρους των γονέων τι μπορεί ή θα πρέπει να γίνει; Δείγμα ερωτηματολογίου.
- Καταγραφή των παρατηρήσεων μας και ποιο θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα μας ως καθηγητές και όχι ως ειδικοί παιδαγωγοί. (δίνεται το δείγμα παρατήρησης Ø ένα άτυπο ιστορικό)
ΜΟΡΦΕΣ ΑΤΥΠΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
- Βάσει ποιων αρχών σχεδιάζουμε το αξιολογητικό μας υλικό;
- Πώς ακριβώς θα γίνει ο σχεδιασμός;
- Πώς θα επιλεγεί το κατάλληλο υλικό;
- Δείγματα και σχεδιασμός κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
- Πώς ξεκινά ο σχεδιασμός;
- Τι προσέχουμε;
- Ποια υλικά επιλέγονται;
- Δείγμα «καλής» και «κακής» παρέμβασης.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.