Επίσης, εξ ίσου ύπουλα και ραδιούργα ο νεαρός πιτσιρικάς μας ενημερώνει ότι δεν πόνεσε καθόλου ενώ παρουσιάζει τον εαυτό του ως παντοδύναμο αφού πλέον με αυτό μπορεί να κάνει τα πάντα.
![Posted Image](https://4.bp.blogspot.com/-bvdiZKoYoqU/UQxiDRO1MQI/AAAAAAACDPA/iCBL3-U6ok4/s1600/microchip_vivlio_1.jpg)
![Posted Image](https://2.bp.blogspot.com/-ZfXC2lbTggk/UQxiEQQdEuI/AAAAAAACDPI/ct4PpfugYAw/s640/microchip_vivlio_2.jpg)
http://freepen.gr
ΣΣ xeniglossa.gr .. Μετά από προσεκτική ανάγνωση , βλέπει κανείς οτι το συγκεκριμένο κεφάλαιο αναφέρει στιγμές και χαρακτηριστικά απο τη ζωή ενός εφήβου στο μακρυνό 2110 , με αρκετά φουτουριστικά στοιχεία .
Στο τέλος τον προτρέπει σε προφορική /γραπτή παραγωγή λόγου με σκοπό να εκφράσει την άποψή του σχετικά και εαν θα του άρεσε ένας τέτοιος κόσμος καθώς και τους λόγους .
Παρόλαυτα μία τέτοια λεπτομερή αναφορά σε ένα τόσο λεπτό ζήτημα ίσως να μήν μπορεί να μείνει απαρατήρητη ...
Είναι δυνατόν ένας μαθητής Α Γυμνασίου να μπορέσει αναλύσει - και μάλιστα στα αγγλικά - θέματα τόσο δαιδαλώδη και αμφισβητούμενα ?
Τελικά ανήκει στο γνωστικό αντικείμενο ενός 13άχρονου μαθητή/μαθήτριας η τοποθέτηση ( αρνητική ή θετική ) σε ένα τέτοιο θέμα - και μάλιστα αιτιολογημένη ? Τη στιγμή μάλιστα που παρουσιάζεται σαν κάτι το όχι μόνο ανώδυνο άλλα αντίθετα με πολλά προτερήματα ( αυτόματο έξτρα χαρτζιλίκι από τους γονείς, διευκόλυνση καθημερινότητας κλπ )
xeniglossa.gr