Στο πλαίσιο της συνεχούς και εντατικής προσπάθειας αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχει ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) στους πολίτες με σκοπό την ποιοτική, αποτελεσματική και άμεση εξυπηρέτηση τους, με χαρά ανακοινώνουμε ότι περνάμε επίσημα στην ψηφιοποίηση της επικοινωνίας του Πολίτη με τον Οργανισμό.

ΕΟΠΠΕΠ

Μετά την πιλοτική λειτουργία της εφαρμογής «e-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.» παράλληλα με τη λειτουργία της «Ανοιχτής Γραμμής Επικοινωνίας με τον Πολίτη», με μοναδικό στόχο την καλύτερη ανταπόκριση του Οργανισμού στα ερωτήματα και αιτήματα των πολιτών, διαπιστώθηκε η αξιοπρόσεκτη ανταπόκριση τους στη χρήση της ανωτέρω εφαρμογής. Για το λόγο αυτό θεωρήθηκε ότι πλέον έχει καταστεί ώριμη η εξ’ ολοκλήρου μετάβαση της επικοινωνίας Πολίτη – Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. αποκλειστικά μέσω της εφαρμογής «e-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ». Ευχαριστούμε όλους τους πολίτες συνολικά αλλά και τον καθένα προσωπικά για την θετική ανταπόκρισή τους στις καινοτόμες πρωτοβουλίες που αναπτύσσει ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.