Επιμέλεια Κειμένου Ελενα Ξυδοπούλου

KxgHellas.gr

ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ



This is a house.



This is a big house.



This is Tom’s big house.



Rationale - Λογική Άσκησης


ΣΤΟΧΟΣ

Στόχος της συγκεκριμένης άσκησης είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να καταλάβουν τον διαχωρισμό μεταξύ μιας απλής και μιας επαυξημένης πρότασης με απώτερο σκοπό να προετοιμαστούν κατάλληλα για το τελευταίο μέρος της εξέτασης του προφορικού part των εξετάσεων Movers και Flyers.

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ
  • Ετοιμάζουμε τις 4 εικόνες (μικρό σπίτι, μεγαλύτερο σπίτι x 2, εικόνα αγοριού).

  • Δείχνουμε την εικόνα του μικρού σπιτιού και λέμε την πρόταση This is a house.

  • Παροτρύνουμε τους μαθητές να επαναλάβουν μαζί μας.

  • Δείχνουμε την εικόνα με το πιο μεγάλο σπίτι και προτρέπουμε τους μαθητές να μας πουν ποια είναι η διαφορά που βλέπουν. Δίνουμε «βήμα» σε όλα τα παιδιά ακόμη και σε αυτά που είναι λίγο απρόθυμα να μας μιλήσουν.

  • Αφού έχουμε ακούσει τις απόψεις όλων των παιδιών, δείχνουμε την εικόνα του μεγάλου σπιτιού και τονίζουμε τη νέα λέξη This is a big house.

  • Παροτρύνουμε τους μαθητές να επαναλάβουν μαζί μας.

  • Δείχνουμε την εικόνα με το πιο μεγάλο σπίτι και το αγόρι και προτρέπουμε τους μαθητές να μας πουν ποιανού πιστεύουν ότι είναι το σπίτι. Δίνουμε «βήμα» σε όλα τα παιδιά προκειμένου να «βαφτίσουν» το αγόρι. Αφού συμφωνηθεί το όνομά του, λέμε φωναχτά την πρόταση This is Toms big house.

  • Επαναλαμβάνουμε όσες φορές χρειάζεται. Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά.

  • Συζητούμε ποια τελικά διαφορά παρατήρησαν μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας πρότασης.

  • Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες για να φτιάξουν μια απλή και μια επαυξημένη πρόταση με τις παρακάτω εικόνες έχοντας δώσει ως λέξη-κλειδί τη λέξη «farm».

Το Worksheet θα το βρείτε πατώντας αυτόν τον σύνδεσμο

Επιμέλεια Κειμένου Ελενα Ξυδοπούλου

KxgHellas.gr

ΞΥΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ

Καθηγήτρια Αγγλικών για παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Απόφοιτη του τμήματος Μεθοδολογίας της Εκπαίδευσης Πανεπιστημίων Αγγλίας και Αμερικής. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και Μετάφραση από το London Metropolitan University. Ύστερα από 13 χρόνια εμπειρίας διδασκαλίας της Αγγλικής σε παιδιά και ενήλικες (σε σχολεία, φροντιστήρια και ως εξετάστρια του ΥΠΕΠΘ για το ΚΠγ) και κατόπιν φοίτησης στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ασχολήθηκε με τη διδασκαλία της Αγγλικής σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Τον τελευταίο χρόνο διεξάγει σεμινάρια σε Καθηγητές Ξένων Γλωσσών και συγγράφει το δικό της υλικό για παιδιά με ΜΔ.