Επί πολλών θεμάτων που εκτός των άλλων αφορούσαν τα ολοήμερα σχολεία, την διαδικτυακή μετάδοση των μαθημάτων για όσα παιδιά έμειναν σπίτι – είτε γιατί ήταν σε ευπαθή ομάδα είτε γιατί μέλος της οικογένειάς τους ανήκει σε ευπαθή ομάδα – τον αριθμό των παιδιών σε μια τάξη και το μάθημα των αγγλικών στο νηπιαγωγείο, τοποθετήθηκε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη στην εκπομπή «ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ» της ΕΡΤ.
Ιδιαίτερα όσον αφορά τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, η κ. Ζαχαράκη, αφού επεσήμανε ότι όποιες εκπαιδευτικές πολιτικές εφαρμόζονται στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή, – «προφανώς και με την πολιτική βούληση του υπουργείου» όπως τόνισε – γίνονται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που είναι ο «επιστημονικός συνεργάτης και εκτελεστικός βραχίονας» του υπουργείου Παιδείας, τόνισε ότι δεν πρόκειται για διδασκαλία αλλά για εκμάθηση.
«Σημαίνει να αγγίζεις την γλωσσομάθεια με έναν τρόπο παιγνιώδη, που δεν θα ενέπλεκε ποτέ κομμάτι ανάγνωσης ή γραφής, με έναν τρόπο που θα έχει τη σύμπραξη της εκπαιδευτικού των αγγλικών και βέβαια την παρουσία της νηπιαγωγού στην τάξη. Δεν πρόκειται λοιπόν για διδασκαλία, αλλά για μια δραστηριότητα που γίνεται στην μορφή της απασχόλησης έτσι όπως είναι και η διαφορετική προσέγγιση που υπάρχει στο νηπιαγωγείο», υπογράμμισε η κ. Ζαχαράκη και πρόσθεσε ότι « αυτό συνάδει πλήρως με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε ό,τι έχει να κάνει με την γλωσσομάθεια».
Απαντώντας σε ερώτηση για τον Σύμβουλο Σχολικής Ζωής η υφυπουργός Παιδείας διευκρίνισε ότι ο Σύμβουλος αυτός είναι εκπαιδευτικός του σχολείου και ορίζεται μέσα από διαδικασία του Συλλόγου Διδασκόντων με τη σύμφωνη γνώμη του συντονιστή που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου.
«Είναι άλλη η δουλειά του ψυχολόγου-κοινωνικού λειτουργού και σίγουρα ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής δεν μπορεί να υποκαταστήσει την ειδική υποστήριξη τους», κατέληξε.