Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College στο πλαίσιο του «Education Festival 2012», διοργανώνει σε συνεργασία με τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ την Τρίτη 15 Μαΐου 2012, ώρα 18:00, ανοιχτή διάλεξη με θέμα «Η σημασία της Επικοινωνία σε περίοδο κρίσης».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Lecture Hall του Mediterranean College (Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, Αθήνα).
Ομιλητής στην εκδήλωση είναι ο κος Β. Γαλάνης, Marketing Consultant, Καθηγητής, Συγγραφέας και Marketing Director του Mediterranean College.
Οι επιμέρους θεματικές ενότητες είναι: Ο νέος χάρτης της επικοινωνίας στην Ελλάδα, Ο νέος Καταναλωτής, Brands & Κρίση, Η σημασία της Διαφήμισης την περίοδο της κρίσης.
Σκοπός της παραπάνω εκδήλωσης, είναι η διεξοδική διερεύνηση των παραπάνω θεμάτων, η παρουσίαση του νέου χάρτη της επικοινωνίας στη χώρα μας, η επίδραση της κρίσης στον αξιακό χάρτη του Έλληνα βάσει πρόσφατων ερευνών, οι επιδράσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά του Έλληνα, στη διαχείριση των Brands, καθώς και οι επιδράσεις της στην επικοινωνία. Κατά τη διάρκεια της διάλεξης θα παρουσιαστούν διεξοδικά οι προσαρμογές που απαιτούνται στη στρατηγική επικοινωνίας Brands και επιχειρήσεων σήμερα και στη σχέση τους με τον καταναλωτή καθώς στο ύφος της διαφήμισης ενώ θα αναδειχθεί ο σημαντικός ρόλος και η σημασία της διαφήμισης.
Η εκδήλωση απευθύνεται επιπλέον σε στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες, καθώς και σε φοιτητές οικονομικών σχολών, τμημάτων επικοινωνίας και marketing ΑΕΙ/ΤΕΙ και Κολλεγίων. Η συμμετοχή για το ευρύτερο κοινό είναι δωρεάν. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην παραπάνω εκδήλωση, θα πρέπει να δηλώσουν τη συμμετοχή τους ώστε να λάβουν απαραίτητα το Free V.I.P. Pass Education Festival πριν την έναρξη της εκδήλωσης.
Πληροφορίες - Δηλώσεις - Συμμετοχής: Mediterranean College, Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, Αθήνα, τηλ.: 210 8899600, e-mail: [email protected]
ipaideia.gr