Σίγουρα τα διαγωνίσματα και τα τεστς βοηθούν πολύ τους καθηγητές στο να παρακολουθούν την εξέλιξη των μαθητών και να τους αξιολογούν. Για την άλλη πλευρά βέβαια αποτελούν τον φόβο και τον τρόμο, ειδικά τα απροειδοποίητα!
Κατά πόσον όμως είναι η καλύτερη μέθοδος αξιολόγησης; Υπάρχουν άνθρωποι που τα πηγαίνουν καλά αλλά υπάρχουν αντίστοιχα και κάποιοι που ενώ έχουν τις γνώσεις δεν μπορούν να αποδώσουν. Μήπως οι δεύτεροι αδικούνται;
Εδώ έρχονται μοντέλα όπως το Quest to Learn, το οποίο ενσωματώνει τη διαδικασία αξιολόγησης στη μάθηση, χωρίς αυτά τα δύο να διαχωρίζονται επιδεικτικά. Το σημαντικό σε αυτό το μοντέλο είναι ότι οι μαθητές πλέον έχουν τα εργαλεία και τις πηγές να αξιολογούν οι ίδιοι τους εαυτούς τους.
Σχετικοί Σύνδεσμοι:
mathisi20.gr