Το ζητούμενο στην εποχή μας από πολλούς εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και κυρίως από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι η ένταξη της τεχνολογίας στο μάθημα αλλά με ποιο τρόπο και πόσο χρόνο;
Στο άρθρο που ακολουθεί της Margaret Powers γίνεται αναφορά σε μία έρευνα που διεξήχθη σε παιδιά πρωτης σχολικής ηλικίας και στον χρόνο που χρησιμοποιείται στη σχολική αίθουσα στη χρήση του υπολογιστή. Στην έρευνα δεν περιορίστηκαν μόνο στη χρήση του υπολογιστή αλλά στη χρήση τεχνολογικών προϊόντων και εφαρμογών στον πραγματικό εκπαιδευτικό χρόνο. Επιγραμματικά αναφέρεται πως τα 2/3 των εκπαιδευτικών αναφέρουν πως τα παιδιά χρησιμοποιούν υπολογιστές, φορητούς και μή,, tablets, και άλλες συσκευές τουλάχιστον για λιγότερο από 30 λεπτά την ημέρα. Παράλληλα ναφέρεται και η χρήση διαδιραστικού πίνακα αλλά και άλλων συσκευών.
Σχετικοί Σύνδεσμοι:
mathisi20.gr